Tidig morgon

Heej!
 
Trött och seg idag kan man ju säga.... släpade mig själv upp imorse strax efter klockan sex. Jobbar idag 6:45-15:30, skönt att sluta tidigt, men jag är som sagt inte van med så tidiga mornar! Men jag kom ju till jobbet, men fy så kallt det var att cykla. Dags med vantar snart kanske? 
 
Försöker fortfarande intala mig att det är sommar.... haha. Går inget vidare längre, lär nog inse fakta. Ska iallafall till värmen om cirka en månad, wohooo! Längtar! 
 
Men nu är det som sagt jobb, sen blir det äntligen lite shopping på stan (var aslängesedan sist)! Sedan är det core + easy line som gäller! Sedan umgås lite med min älskling. Känns som en helt enkelt - bra dag. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0