Måndag, 121008

Hejsan bloggen!
 
Tänkte att jag skulle skaffa mig en "dagbok", så jag minns vad jag gjort/gör om dagarna. Min almenacka börjar bli full. Haha. 
 
Skriver för mig själv och när det faller mig in.
 
Men just idag så har jag varit på ett Body pump pass, cyklat hem och donat, sedan in till jobbet för att jobba kväll. Slutar om cirka en timma. Då ska jag cykla hem till min älskade, och mysa lite. 
 
Har dock blivit en aning förkyld så får se hur jag mår imorgon... men hoppas på det bästa. Ska försöka klara av att träna imorgon och sen är det självklart jobb som gäller. Trivs väldigt, väldigt bra med allting nu. Kan nog inte vara så mycket lyckligare :) 
 
Happy times! 
 
 
Me & my love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0